Конкурс «Учитель року – 2017» в номінації «Початкові класи»
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 14.06.2016 р. № 668 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017», відповідно до Положення про проведення щорічного обласного конкурсу «Учитель року», затвердженого наказом головного управління освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації від 15.02.2011 р. № 97/0/212-11, зареєстрованого в Головному управлінні юстиції Дніпропетровської області 04.04.2011 р. за № 26/1642 та з метою виявлення і підтримки творчої праці вчителів, підвищення їх професійної майстерності, популяризації педагогічних здобутків 17 січня 2017 р. на базі КВНЗ «ДОІППО» пройшов відбірковий етап ІІ туру конкурсу «Учитель року – 2017» у номінації «Початкові класи»
У відбірковому етапі конкурсу взяли участь 36 вчителів з 33 районів. Атмосфера конкурсу була позитивною: конкурсанти та члени журі були налаштовані на плідну роботу. Необхідно відзначити високий рівень педагогічної культури конкурсантів, їх бажання виконати конкурсні завдання якісно, показавши знання з дидактики, психології, методики викладання предметів. Цікаво пройшли співбесіди журі з учасниками Конкурсу щодо впровадження в практику роботи сучасних педагогічних та IT- технологій . Обласне журі Конкурсу дякує відділам освіти, методистам та керівникам закладів освіти за сприяння у своєчасній подачі документів на Конкурс.
результатів відбіркового туру обласного конкурсу
«Учитель року 2017» в номінації «Початкові
класи»
№п/п
|
ПІБ конкурсанта
|
Район
школа
|
Тести
20б.
|
Практична
робота 7б.
|
Співбесіда
3б.
|
Загальна
кількість
балів
|
1
|
Візир Валентина Анатоліївна
|
м.Дніпропетровськ
ССЗШ № 22
|
19
|
6
|
3
|
28
|
2
|
Буц Юлія Валеріївна
|
НВК № 100
ЗОШI-II ступенів – ліцей.
|
17
|
5
|
3
|
25
|
3
|
Сербокрил Євгенія Валеріївна
|
м.Дніпродзержинськ
СЗШ № 7
|
17,5
|
6
|
1
|
24,5
|
4
|
Буйневич Оксана Валеріївна
|
м.Кривий Ріг
Терннівська гімназія
|
16,5
|
5
|
3
|
24,5
|
5
|
Пивовар Алла Вікторівна
|
м.Вільногірськ
СЗШ № 3
|
14,5
|
3
|
2
|
19,5
|
6
|
Неклеса Ірина Володимирівна
|
м.Жовті Води
СЗШ № 10
|
15,5
|
6
|
2
|
23,5
|
7
|
Ковальова Леся Іванівна
|
м.Марганець
ліцей № 10
|
15,5
|
4
|
2,5
|
22
|
8
|
Бєбнєва Наля Анатоліївна
|
м.Нікополь
гімназія № 15
|
16
|
6
|
3
|
25
|
9
|
Стокалюк Валентина Володимирівна
|
м.Новомосковськ
НВК № 1
|
18,5
|
2
|
3,5
|
24
|
10.
|
Пучина Юлія Сергіївна
|
м.Покров СЗШ № 9
|
16,5
|
4
|
1,5
|
22
|
11
|
Калініна Наталя
Миколаївна
|
м.Павлоград
СЗШ № 9
|
17,5
|
3,5
|
2
|
23
|
12
|
Пономаренко Тетяна Миколаївна
|
м.Першотравенськ
СЗШ № 2
|
13,5
|
3
|
1
|
17,5
|
13.
|
Радова Олена Станіславівна
|
м. Синельникове
СЗШ № 6
|
17,5
|
6
|
3
|
26,5
|
14.
|
Шевчук Світлана Василівна
|
м.Тернівка
СЗШ № 6
|
15,5
|
5
|
1,5
|
22
|
15.
|
Удовиченко Віта Миколаївна
|
Апостолівський р-н
Нивотрудівська ОТГ
Вільнянська СЗШ
|
----------
|
-----------
|
-----------
|
-----------
|
16.
|
Ковтун Валентина Володимирівна
|
Апостолівський р-н
СЗШ № 4
|
15
|
4
|
1
|
20
|
17.
|
Браславець Ольга Дмитрівна
|
Апостолівський р-н
Червонотоківська СЗШ
|
14,5
|
3
|
1
|
19,5
|
18.
|
Симоненко Світлана Олександрівна
|
Верхньодніпровський р-н Вірхівцевський НВК
|
12
|
4
|
2
|
18
|
19.
|
Васильківський р-н
|
|||||
20.
|
Гілюк Катерина Юріївна
|
Дніпропетровський р-н
Слобожанська ЗОШ №
2 Слобож.ОТГ
|
15,5
|
4
|
1,5
|
21
|
21.
|
Шкапов
Станіслав Олександрович
|
Солонянський р-н
Новоолександрівська СЗШ
НовоолександрівськаОТГ
|
14,5
|
2
|
1
|
17,5
|
22.
|
Стеблянко Світлана Олександрівна
|
Криворізький р-н
Лозуватська СЗШ № 1
|
14,5
|
2
|
3
|
19,5
|
23.
|
Вітер Світлана Миколаївна
|
Криничанський р-н
Червонопромінська СЗШ
|
16,5
|
2
|
1,5
|
20
|
24.
|
Бариш Людмила Віталіївна
|
Магдалинівський р-н
Магдалинівська СЗШ
|
17,5
|
6
|
1,5
|
25
|
25.
|
Лизогуб Ганна Олександрівна
|
Межівський р-н
Межівська СЗШ № 1
|
15,5
|
2
|
1
|
18,5
|
26.
|
Філюк Надія Олександрівна
|
Нікопольський р-н
Шевченківська СЗШ
|
13,5
|
5
|
1
|
19,5
|
27.
|
Глузман Світлана Василівна
|
Новомосковський р-н
Новостепанівський НВК
|
17
|
3
|
1,5
|
21,5
|
28.
|
Гузь Олена Петрівна
|
Павлоградський р-н
Новодачинська СЗШ
|
15,5
|
7
|
3
|
25,5
|
29.
|
Данильченко Яна Геннадіївна
|
Петриківський р-н
Петриківська СЗШ
|
13
|
5
|
1,5
|
19,5
|
30.
|
Петропавлівський р-н
|
|||||
31.
|
Бойко Ірина Миколаївна
|
Покровський р-н
НВК № 1 –Покровський ліцей
|
15,5
|
6
|
3
|
24,5
|
32.
|
П’ятихатський р-н
|
|||||
33.
|
Чорна Наталія Миколаївна
|
Синельниківський р-н
Циганівська СЗШ
|
13,5
|
6
|
3
|
22,5
|
34.
|
Карпова Олена Олександрівна
|
Солонянський р-н
Сурсько-Михайлівська СЗШ
|
15
|
6
|
2
|
23
|
35.
|
Чеснокова Світлана Олександрівна
|
Софіївський р-н
Софіївська опорна СЗШ
|
19
|
2
|
1
|
22
|
36.
|
Ярмош Тетяна Петрівна
|
Томаківський р-н
Вищетарасівська СЗШ
|
17,5
|
5
|
3
|
25,5
|
37.
|
Костенко Ірина Миколаївна
|
Царичанський р-н
Китайгогодська СЗШ
|
18
|
4
|
1,5
|
23,5
|
38.
|
Слюсаренко Тетяна Георгіївна
|
Широківський р-н
СЗШ № 2
|
15
|
3
|
2
|
20
|
39
|
Коба Тетяна Анатоліївна
|
Юр’ївський р-н
Шандрівський НВК
|
18
|
2
|
1
|
21
|
40
|
Коваленко Наталія Вікторівна
|
Дніпровський р-н
Обухівська СЗШ № 1
|
13,5
|
3
|
1
|
17,5
|
Голова журі: О.М. Виноградова
Секретар журі: Л.В.Писарєва
Відбірковий етап.
Тести для визначення рівня
фахової підготовки
1. Професійна компетентність вчителя
початкової школи:
а) знання основ управління навчальним закладом;
б) вирішення конфліктних ситуацій;
в) знання основ педагогіки і психології дітей шкільного
віку;
г) матеріально - технічна база шкільного
навчального закладу.
2. Цілі, об'єкт, суб'єкт, засоби і
результат є компонентами:
а) педагогічної творчості;
б) педагогічної діяльності;
в) педагогічної майстерності;
г) процесу самовдосконалення.
3. Суб'єктом педагогічної діяльності є:
а) вчитель;
б) учень;
в) методи навчання і виховання;
г) зміст навчання.
4. Самовиховання вчителя – це:
а) організація позакласної діяльності учнів початкової
школи;
б) формування людиною своєї особистості відповідно до
свідомо поставленої мети;
в) участь у навчально-виховній діяльності;
г) організація роботи з батьками.
5. Психологічна стійкість у професійній діяльності:
а) позитивне емоційне ставлення до себе, дітей, праці;
б) дзеркальна реакція на зовнішні подразники;
в) мінорний тон;
г) емоційні переживання.
6. Якості, які дають змогу вчителю здійснювати свою
професійну діяльність:
а) педагогічна та психологічна підготовка;
б) авторитарність;
в) впевненість у собі, відсутність страху перед дітьми;
г) бажання самореалізації.
7. Педагогічний
досвід – це…
а) практична діяльність вчителя і її результат;
б) загальна ознака педагогічної діяльності;
в) вид діяльності вчителя початкової школи;
г) накопичення професійних навичок.
8. Передовий педагогічний досвід – це :
а) накопичення передових ідей в системі роботи вчителя;
б) педагогічні ідеї у найефективнішому використанні форм,
методів, прийомів і засобів навчання та виховання;
в) технологія роботи вчителя початкової школи;
г) науково-методичні положення, які забезпечують якість
процесу засвоєння досвіду.
9 . Головними
критеріями передового педагогічного досвіду є:
а) актуальність, перспективність, новизна,
результативність;
б) особистість автора досвіду;
в) наявність матеріальних умов для поширення досвіду;
г) оригінальність форм досвіду.
10. Новаторський
педагогічний досвід – це:
а) методика роботи вчителя початкової школи ;
б) використання передових ідей в особистісному досвіді
вчителя;
в) педагогічні ідеї, що виходять за рамки існуючих
нормативів і сприяють створенню нових педагогічних технологій і систем.
11. Яку роль відіграє дикція в діяльності вчителя
початкової школи?
а) організовує навчальну діяльність школярів;
б) організовує позакласну діяльність учнів;
в) служить прикладом мовлення для дітей;
г) створює конфліктні ситуації у спілкуванні.
12. Основною умовою цілеспрямованого впливу на
особистість школяра є:
а) правильне сприймання вчителем особистості дитини;
б) спеціальна організація провідного виду діяльності;
в) уміння враховувати основні потреби дитини;
г) уміння враховувати особистісні якості учня
в організації навчальної діяльності.
13. Навчання – це…..
а) процес і результат сприймання індивідуального досвіду;
б) активність суб’єкта діяльності;
в) цілеспрямована послідовна передача досвіду іншій
людині в спеціально організованих умовах.
14.Основною метою оцінки вчителем знань учнів є:
а) інформувати учнів про їх успіх або неуспіх у
конкретній ситуації;
б) стимулювати і спрямовувати навчально-пізнавальну
діяльність школярів ;
в) фіксувати думку вчителя про учня;
г) інформувати батьків про діяльність дитини.
15.
Педагогічні умови, які сприяють ефективності спілкування:
а) володіння психолого-педагогічними якостями та
уміннями;
б) організаторські вміння;
в) дидактичні прийоми;
г) методи навчання.
16. Міміка,
жестика, пантоміміка, візуальний контакт є засобами:
а) вербальної взаємодії;
б) невербальної взаємодії;
в)
регулювання власними емоціями;
г)
предметних методик.
17.Правильність, виразність, ясність, точність, стислість, доціль-
ність, пестливість - це:
ність, пестливість - це:
а)
комунікативні якості мовлення;
б) складові
техніки мовлення;
в) складові акторської майстерності; г)ораторські здібності.
18. Бесіда, переконання, навіювання - це методи:
а)
організації діяльності, спілкування та формування позитив-
ного досвіду суспільної поведінки;
ного досвіду суспільної поведінки;
б)
формування свідомості особистості;
в)
стимулювання діяльності і поведінки;
г)
самовиховання.
19. Професійна
функція, що здійснює регулювання в системі діяльності педагога--
а)
інформаційна;
б) нормативна;
в)
рефлексії;
г)
діагностико-прогностична.
20.
Державний
стандарт початкової освіти – це:
а) проект розвитку початкової освіти;
б) державні вимоги до структури і змісту початкової
освіти;
в) зміст навчальних програм;
г) навчально-методичний комплект.
Комментариев нет:
Отправить комментарий