перекладач

вторник, 24 января 2017 г.

Відбірковий тур

Конкурс «Учитель року – 2017» в номінації «Початкові класи»

На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 14.06.2016 р. № 668 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017», відповідно до Положення про проведення щорічного обласного конкурсу «Учитель року», затвердженого наказом головного управління освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації від 15.02.2011 р. № 97/0/212-11, зареєстрованого в Головному управлінні юстиції Дніпропетровської області 04.04.2011 р. за № 26/1642 та з метою виявлення і підтримки творчої праці вчителів, підвищення їх професійної майстерності, популяризації педагогічних здобутків 17 січня 2017 р. на базі КВНЗ «ДОІППО» пройшов відбірковий етап ІІ туру конкурсу «Учитель року – 2017» у номінації «Початкові класи»
У відбірковому етапі конкурсу взяли участь 36 вчителів з 33 районів. Атмосфера конкурсу була позитивною: конкурсанти та члени журі були налаштовані на плідну роботу. Необхідно відзначити високий рівень педагогічної культури конкурсантів, їх бажання виконати конкурсні завдання якісно, показавши знання з дидактики, психології, методики викладання предметів. Цікаво пройшли співбесіди журі з учасниками Конкурсу щодо впровадження в практику роботи сучасних педагогічних та IT- технологій . Обласне журі Конкурсу дякує відділам освіти, методистам та керівникам закладів освіти за сприяння у своєчасній подачі документів на Конкурс.
















Протокол
результатів відбіркового туру  обласного конкурсу
«Учитель року 2017» в номінації «Початкові класи»

№п/п
ПІБ конкурсанта
Район
школа
Тести 20б.
Практична робота 7б.
Співбесіда
3б.
Загальна
кількість
балів
         1
Візир Валентина Анатоліївна
м.Дніпропетровськ
ССЗШ № 22
19
6
3
28
          2
Буц  Юлія Валеріївна
НВК № 100   ЗОШI-II ступенів – ліцей.
17
5
3
25
         3
Сербокрил Євгенія Валеріївна
м.Дніпродзержинськ
СЗШ № 7
17,5
6
1
24,5
         4
Буйневич Оксана Валеріївна
м.Кривий Ріг
Терннівська гімназія
16,5
5
3
24,5
         5
Пивовар Алла Вікторівна
м.Вільногірськ
СЗШ № 3
14,5
3
2
19,5
         6
Неклеса Ірина Володимирівна
м.Жовті Води
СЗШ № 10
15,5
6
2
23,5
         7
Ковальова Леся Іванівна
м.Марганець
ліцей № 10
15,5
4
2,5
22
         8
Бєбнєва Наля Анатоліївна
м.Нікополь
гімназія № 15
16
6
3
25
         9
Стокалюк Валентина Володимирівна
м.Новомосковськ
НВК № 1
18,5
2
3,5
24
     10.   
Пучина Юлія Сергіївна
м.Покров СЗШ № 9
16,5
4
1,5
22
      11
Калініна Наталя Миколаївна
м.Павлоград
СЗШ № 9
17,5
3,5
2
23
            12
Пономаренко Тетяна Миколаївна
м.Першотравенськ
СЗШ № 2
13,5
3
1
17,5
      13.   
Радова Олена Станіславівна
м. Синельникове
СЗШ № 6
17,5
6
3
26,5
     14.   
Шевчук Світлана Василівна
м.Тернівка
СЗШ № 6
15,5
5
1,5
22
      15.   
Удовиченко Віта Миколаївна
Апостолівський р-н
Нивотрудівська ОТГ
Вільнянська СЗШ
----------
-----------
-----------
-----------
      16.   
Ковтун Валентина Володимирівна
Апостолівський р-н
СЗШ № 4

15
4
1
20
     17.   
Браславець Ольга Дмитрівна
Апостолівський р-н
Червонотоківська СЗШ

14,5
3
1
19,5
     18.   
Симоненко Світлана Олександрівна
Верхньодніпровський р-н Вірхівцевський НВК

12
4
2
18
     19.   

Васильківський р-н




     20.   
Гілюк Катерина Юріївна
Дніпропетровський р-н
Слобожанська ЗОШ №
2 Слобож.ОТГ


15,5
4
1,5
21
     21.   
Шкапов  Станіслав  Олександрович
Солонянський р-н
Новоолександрівська СЗШ
НовоолександрівськаОТГ
14,5
2
1
17,5
     22.   
Стеблянко Світлана Олександрівна
Криворізький р-н
Лозуватська СЗШ № 1
14,5
2
3
19,5
      23.   
Вітер Світлана Миколаївна
Криничанський р-н
Червонопромінська СЗШ
16,5
2
1,5
20
      24.   
Бариш Людмила Віталіївна
Магдалинівський р-н
Магдалинівська СЗШ

17,5
6
1,5
25
      25.   
Лизогуб Ганна Олександрівна
Межівський р-н
Межівська СЗШ № 1
15,5
2
1
18,5
     26.   
Філюк Надія Олександрівна
Нікопольський р-н
Шевченківська СЗШ
13,5
5
1
19,5
      27.   
Глузман Світлана Василівна
Новомосковський р-н
Новостепанівський НВК
17
3
1,5
21,5
     28.   
Гузь Олена Петрівна
Павлоградський р-н
Новодачинська СЗШ
15,5
7
3
25,5
    29.   
Данильченко Яна Геннадіївна
Петриківський р-н
Петриківська СЗШ
13
5
1,5
19,5
     30.   

Петропавлівський р-н




     31.   
Бойко Ірина Миколаївна
Покровський р-н
НВК № 1 –Покровський ліцей
15,5
6
3
24,5
     32.   

П’ятихатський р-н




     33.   
Чорна Наталія Миколаївна
Синельниківський р-н
Циганівська СЗШ
13,5
6
3
22,5
     34.   
Карпова Олена Олександрівна
Солонянський р-н
Сурсько-Михайлівська СЗШ
15
6
2
23
     35.   
Чеснокова Світлана Олександрівна
Софіївський р-н
Софіївська опорна СЗШ
19
2
1
22
     36.   
Ярмош Тетяна Петрівна
Томаківський р-н
Вищетарасівська СЗШ
17,5
5
3
25,5
      37.   
Костенко Ірина Миколаївна
Царичанський р-н
Китайгогодська СЗШ
18
4
1,5
23,5
     38.   
Слюсаренко Тетяна Георгіївна
Широківський р-н
СЗШ № 2
15
3
2
20
39
Коба Тетяна Анатоліївна
Юр’ївський р-н
Шандрівський НВК
18
2
1
21
40
Коваленко Наталія Вікторівна
Дніпровський р-н
Обухівська СЗШ № 1
13,5
3
1
17,5

Голова журі:                           О.М. Виноградова
Секретар журі:                       Л.В.Писарєва


Відбірковий етап.
Тести для визначення рівня фахової підготовки

       1. Професійна компетентність вчителя початкової школи:
а) знання основ управління  навчальним закладом;
б) вирішення конфліктних ситуацій;
в) знання основ педагогіки і психології дітей шкільного віку;
     г) матеріально - технічна база шкільного навчального закладу.

    2. Цілі, об'єкт, суб'єкт, засоби і результат є компонентами:
а) педагогічної творчості;
б) педагогічної діяльності;
в) педагогічної майстерності;
г) процесу самовдосконалення.
     3. Суб'єктом педагогічної діяльності є:
а) вчитель;
б) учень;
в) методи навчання і виховання;
г) зміст навчання.
         4. Самовиховання вчителя – це:
а) організація позакласної діяльності учнів початкової школи;
б) формування людиною своєї особистості відповідно до свідомо поставленої мети;
в) участь у навчально-виховній діяльності;
г) організація роботи з батьками.
5. Психологічна стійкість у професійній діяльності:
а) позитивне емоційне ставлення до себе, дітей, праці;
б) дзеркальна реакція на зовнішні подразники;
в) мінорний тон;
г) емоційні переживання.
6. Якості, які дають змогу вчителю здійснювати свою професійну діяльність:
а) педагогічна та психологічна підготовка;
б) авторитарність;
в) впевненість у собі, відсутність страху перед дітьми;
г) бажання самореалізації.
 7. Педагогічний досвід – це…
а) практична діяльність вчителя  і її результат;
б) загальна ознака педагогічної діяльності;
в) вид діяльності вчителя початкової школи;
     г) накопичення професійних навичок.
8. Передовий педагогічний досвід – це :
а) накопичення передових ідей в системі роботи вчителя;
б) педагогічні ідеї у найефективнішому використанні форм, методів, прийомів і засобів навчання та виховання;
в) технологія роботи вчителя початкової школи;
г) науково-методичні положення, які забезпечують якість процесу засвоєння досвіду.
 9 . Головними критеріями передового педагогічного досвіду є:
а) актуальність, перспективність, новизна, результативність;
б) особистість автора досвіду;
в) наявність матеріальних умов для поширення досвіду;
г) оригінальність форм досвіду.
 10. Новаторський педагогічний досвід – це:
а) методика роботи вчителя початкової школи ;
б) використання передових ідей в особистісному досвіді вчителя;
в) педагогічні ідеї, що виходять за рамки існуючих нормативів і сприяють створенню нових педагогічних технологій і систем.
11. Яку роль відіграє дикція в діяльності вчителя початкової школи?
а) організовує навчальну діяльність школярів;
б) організовує позакласну діяльність учнів;
в) служить прикладом мовлення для дітей;
г) створює конфліктні ситуації у спілкуванні.
12. Основною умовою цілеспрямованого впливу на особистість школяра є:
а) правильне сприймання вчителем особистості дитини;
б) спеціальна організація провідного виду діяльності;
в) уміння враховувати основні потреби дитини;
     г) уміння враховувати особистісні якості учня в організації навчальної діяльності.
13. Навчання – це…..
а) процес і результат сприймання індивідуального досвіду;
б) активність суб’єкта діяльності;
в) цілеспрямована послідовна передача досвіду іншій людині в спеціально організованих умовах.
14.Основною метою оцінки вчителем знань учнів є:
а) інформувати учнів про їх успіх або неуспіх у конкретній ситуації;
б) стимулювати і спрямовувати навчально-пізнавальну діяльність школярів ;
в) фіксувати думку вчителя про учня;
г) інформувати батьків про діяльність дитини.
 15. Педагогічні умови, які сприяють ефективності спілкування:
а) володіння психолого-педагогічними якостями та уміннями;
б) організаторські вміння;
в) дидактичні прийоми;
г) методи навчання.
    16. Міміка, жестика, пантоміміка, візуальний контакт є засобами:
а) вербальної взаємодії;
б) невербальної взаємодії;
в) регулювання власними емоціями;
г) предметних методик.
   17.Правильність, виразність, ясність, точність, стислість, доціль-
ність, пестливість - це:
а) комунікативні якості мовлення;
б) складові техніки мовлення;
в) складові акторської майстерності;  г)ораторські здібності.
   18. Бесіда, переконання, навіювання - це методи:
а) організації діяльності, спілкування та формування позитив-
ного досвіду суспільної поведінки;
б) формування свідомості особистості;
в) стимулювання діяльності і поведінки;
г) самовиховання.
   19. Професійна функція, що здійснює регулювання в системі діяльності педагога--
а) інформаційна;
б) нормативна;
в) рефлексії;
г) діагностико-прогностична.
   20. Державний стандарт початкової освіти – це:
а) проект розвитку початкової освіти;
б) державні вимоги до структури і змісту початкової освіти;
в) зміст навчальних програм;
г) навчально-методичний комплект.


Комментариев нет:

Отправить комментарий