перекладач

вторник, 20 декабря 2016 г.

конкурс «Учитель року – 2017»

І (районний) тур  Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017» у номінації «Початкова освіта»



Представлення досвіду роботи

Одним із найважливіших завдань сучасної школи  є реалізація нової освітньої парадигми в Україні у вигляді нових державних освітніх стандартів. Тож  особливого значення в цьому аспекті набуває формування ключових компетентностей, зокрема соціальної компетентності молодших школярів. Другий  рік я працюю над  науково-методичною  проблемою: Формування соціальної  компетентності молодших школярів у процесі вивчення загальнонавчальних   дисциплін .


Мету яку я поставила перед собою:

формування  показників соціалізації 
молодшого школяра



§  приймати соціальні правила і норми;
§  проявляти гнучкість у сприйнятті нових вражень та їх оцінці;
§  добирати корисні для свого соціального розвитку ролі;
§  орієнтуватися у своїх правах та обов'язках;
§  уміти брати до уваги думку інших людей;
§  гнучко поводитися з партнерами по спілкуванню;
§  виявляти толератність, емпатію, здатність співчувати,
§  налагоджувати з однолітками та дорослими гармонійні взаємини, домовлятися з ними;
§  оптимістично ставитися до труднощів, уміти мобілізовуватися на їх подолання;
§  розраховувати на себе, рідних, близьких, знайомих, товаришів;
§  гідно вигравати та програвати;
узгоджувати свої бажання з можливостями та вимогами;
контролювати та регулювати свою поведінку;
§  довіряти власному досвіду;
§  уміти в разі потреби звернутися до людей за допомогою;
§  володіти мовленнєвим етикетом;
§  уміти тримати дистанцію;
§  бути людяною, справедливою людиною

Педагогічні технології для реалізації мети
Ø Особистісно-орієнтована технологія
Ø Медіаосвітня технологія
Ø Інтерактивна технологія
Ø Технологія розвитку критичного мислення
Ø Проектна технологія
Ø Інтегративна технологія

Ø Тренінгова технологія 


1.Особистісно-орієнтована технологія.
Ця технологія допомагає створити умови для розвитку суб'єктивних  мотивів учіння , вільного вибору та відповідальності особистості школяра за результатами  власної  діяльності
2. Медіаосвітня технологія
Переваги використання медіаосвітніх технологій
-         Індивідуалізація навчання
-         Інтенсифікація самостійної роботи учнів
-         Зростання  обсягу виконаних на урок завдань
-         Підвищення  мотивації та пізнавальної активності за рахунок різноманітності форм роботи

   3. Інтерактивні технології.
         Вони дозволяють вирішувати  наступні  завдання :
  • Активне включення кожного учня в процес засвоєння учбового матеріалу.
  • Підвищення пізнавальної мотивації.
  • Формування навичок  успішного спілкування (уміння слухати і чути один одного, вибудовувати діалог, ставити питання на розуміння).
  • Розвиток навичок самостійної учбової діяльності:
  • Виховання лідерських якостей.
  • Уміння працювати з командою і в команді. 
4. Технологія розвитку критичного мислення
Розвиток критичного мислення  розглядається як засіб  самореалізації особистості.

5. Проектна технологія
Завдяки цій технології формуються ключові компетенцій (соціальна, полікультурна, інформаційна, комунікативна)

6. Інтегральна технологія

Цей технологія дає змогу розкрити перед дитиною поняття, явища, розглянути їх всебічно ( з точки зору різних наук ), отримати повну і цілісну інформацію.

7. Тренінгова технологія
На уроках-тренінгах відбувається співпраця - спільна діяльність для досягнення загальних цілей, коли учні починають розуміти: вони можуть досягти своїх особистих цілей тільки за умови, що їхні товариші з групи також досягнуть успіху. Успіх кожного - це успіх групи.

Таким чином, соціальну компетентність молодшого школяра можна вважати сформованою, якщо він:
-     володіє елементарними знаннями про соціальні явища, події, людей, взаємини, способи їх налагодження;
-     цінує, визнає значущість для себе всього, що пов'язано із соціальним життям, цікавиться ним;
-     називає словами, вербалізує основні назви, пов'язані із соціальним життям;
-     передає свої враження, пов'язані із соціальними подіями та взаєминами людей, художніми образами (малює, складає оповідання);
-     реалізує свої знання та інтереси у соціально зрілих формах поведінки;
-     проявляє у поведінці конструктивну творчість;
-    збалансовує особисті та соціальні інтереси.

Мої учні досягли таких успіхів
З метою реалізації  проблеми я займаюся самоосвітньою методичною роботою
     Посібник «Види роботи над текстом на уроках читання» 
     Розробки уроків літературного читання з використанням інтерактивних технологій
     Збірник  «Ігри букварного періоду»
Методичний посібник «Дидактичні матеріали на уроках літературного читання для розвитку креативної особистості»
Наукова стаття «Проектні технології в процесі вивчення предметів учнями початкових класів»








Комментариев нет:

Отправить комментарий