перекладач

вторник, 31 марта 2015 г.

Науково-методична проблема:
"Проектна діяльність 
на уроках читання"

Актуальність досвіду полягає в тому, що  проектування — особливий тип інтелектуальної діяльності, відмінною особливістю якої є перспективна орієнтація, практично спрямоване дослідження.
Мета: створення  освітнього середовища, в якому застосовуються фактичні знання та набуваються нові, шляхом самоосвіти, для  активізації творчих здібностей учнів та їх пізнавальної діяльності.

Ідея досвіду  -   показати на практиці як   метод проектів дозволяє: 
заохочувати і підсилювати щире прагнення до навчання з боку учнів;
підтримувати педагогічні завдання в когнітивній, афективній і психомоторній сферах на всіх рівнях — знання, розуміння, застосування, аналізу, синтезу.

Сутність досвіду - полягає в тому що проектна діяльність дає змогу набувати такі вміння:
планувати свою роботу.
використовувати багато джерел інформації;
самостійно збирати і накопичувати матеріал;
аналізувати, співставляти факти, аргументувати свою думку
 приймати самостійне рішення;
установлювати соціальні контакти
створювати “кінцевий продукт” — матеріальний носій проектної діяльності
представляти створене перед аудиторією;оцінювати себе та інших

Очікувані результати
Набуття учнями навичок дослідницької роботи та роботи з додатковою літературою; 
Прояв здібностей 
Самостійний творчий пошук 
Вміння спілкуватися 
Успішність у навчанні 
Розвиток нестандартного мислення

Шляхи реалізації 
науково-методичної проблеми
•складання усних і письмових пам'яток; 
•складання творів-описів, роздумів, листів авторові чи літературним героям, діалоги з ними виставки чи конкурси цих творчих робіт;
•виставки, інсценування художніх творів; 
•словесні екскурсії  
•літературні ранки; 
•випуск газети 


Стадії планування  проектної діяльності на уроці читання
Мотиваційна —в процесі мотивації
 навчальної діяльності перед вивченням 
твору
Операційно- виконавча —  під час   смислового,  структурного та художнього  аналізу тексту 
Оцінна — на завершаль ному  етапі  уроку чи  уроків,  занять.


Результат проектної діяльності
•учні бачать результат власної праці, який можуть використати практично (пам'ятки, плани діяльності, описи, твори-судження, листи до авторів, діалоги з героями, інсценізації).
• виникає ситуація успіху
•підвищується творча активність школярів.


Комментариев нет:

Отправить комментарий