Науково-методична
проблема:
"Проектна діяльність
Ідея
досвіду - показати на практиці як метод проектів дозволяє:
•заохочувати
і підсилювати щире прагнення до навчання з боку
учнів;
•підтримувати
педагогічні завдання в когнітивній, афективній
і психомоторній сферах на всіх рівнях — знання,
розуміння, застосування, аналізу, синтезу.
•планувати
свою роботу.
•використовувати
багато джерел інформації;
•самостійно
збирати і накопичувати матеріал;
•аналізувати,
співставляти факти, аргументувати свою думку
• приймати самостійне рішення;
•установлювати
соціальні контакти
•створювати
“кінцевий продукт” — матеріальний носій проектної діяльності
Очікувані результати
•Прояв здібностей
•Самостійний творчий пошук
•Вміння спілкуватися
•Успішність у навчанні
•Розвиток нестандартного мислення
Шляхи
реалізації
науково-методичної
проблеми
•складання
творів-описів, роздумів, листів авторові чи
літературним героям, діалоги з ними виставки чи
конкурси цих творчих робіт;
•виставки,
інсценування художніх творів;
•словесні
екскурсії
•літературні
ранки;
•випуск газети
Стадії планування проектної діяльності на уроці
читання
Мотиваційна —в процесі мотивації
навчальної діяльності перед вивченням
твору
Результат
проектної діяльності
• виникає ситуація успіху
Комментариев нет:
Отправить комментарий